Wymiana filtrów w komorze lakierniczej

Pomagałem ojcu w prowadzeniu warsztatu przez całe wakacje. Zazwyczaj zlecał mi proste, niewymagające intensywnego myślenia zadania, które można było wykonać według wcześniej pokazanego schematu. Tata spełniał jednocześnie rolę mentora, mechanika i lakiernika samochodowego, dlatego także potrzebował mojej pomocy w organizacji pracy i kontaktach z klientami.

Komora lakiernicza a filtrowanie powietrza

polecane filtry do kabin lakierniczychPo lewej stronie od wejścia w warsztacie mojego ojca mieściło się niewielkie pomieszczenie, które przeznaczył na coś w rodzaju gabinetu. Biurko, dwa krzesła, kalendarz z 2012 roku na ścianie i zapas wody niegazowanej. Była to nieduża, względnie czysta powierzchnia, co było raczej wyjątkową cechą w takim środowisku pracy. Tam odbierałem telefony, odpisywałem na wiadomości i szukałem materiałów potrzebnych do naprawy aut, części samochodowych czy jakichś konkretnych narzędzi. Tata malował samochody w specjalnej komorze, w której lakier miał wyglądać lepiej, a powietrze miało być filtrowane. Miało. Jednak, po jakimś czasie użytkowania, filtry zamontowane w komorze były do wymiany. Usiadłem do laptopa w prowizorycznym gabinecie i sprawdziłem, jakie są polecane filtry do kabin lakierniczych w Internecie. Szybko znalazłem zajmujące się tym firmy, które pojawiały się na dedykowanych forach. Pokazałem je tacie, a on wybrał te, które potrzebował i kilka chwil później zamówiliśmy je online.

Kiedy filtry przyszły i instalacja była za nami, ojciec szybko przetestował ich jakość. Był zadowolony z efektu i stwierdził, że to dobry powód, aby zrobić grilla. Prawidłowe filtrowanie powietrza w komorze lakierniczej jest ważne, ponieważ może to wpłynąć na to, jak lakier wygląda na samochodzie. Poza tym, tata też ma swoje lata i nie powinien wdychać toksyn.