Dieta Kopenhaska

Dieta Kopenhaska
Dieta Kopenhaska

Kobietom, które systematycznie usiłują zrzucić zbędne wałeczki termin „dieta kopenhaska” z powodzeniem nie jest obcy. Jest to jedna z najpowszechniejszych diet, jaka znalazła swoich amatorów tak pośród odchudzających się osób, jak też u wykształconych ekspertów. Jest to jedna z mocniej katujących diet, toteż zaleca się jej stosowanie jedynie osobom niechorującym, bez problemów żołądkowych i dobrze również porozumieć się z lekarzem w zakresie jej rozpoczęcia, czy nie będzie żadnych zakazów.

Kopenhaska polega na systematyczności. Obiad zjadamy obowiązkowo pomiędzy godziną 12 a 14, natomiast kolację nie później niż o 18. Ważne jest, żeby po 18 już nic nie spożywać i pozwolić ciału zwolnić przemianę materii. W diecie ogromną rolę odgrywają posiłki mające żelazo, cynk i białko, czyli to, co pomaga zachować zdrowie i urodę. Jemy bowiem sporo jaj, sałaty, rybiego mięsa, marchwi, twarogu. Dla większości osób nie jest to zanadto smaczna dieta, przykładowe jedzenie składa się choćby z gotowanego jaja i kilku liści sałaty, albo tartej marchewki i plasterka mięsa. Takie dopasowanie produktów pomaga jednak nie odłożyć się w postaci oponek, i prędko odchudzić. Kopenhaska nakazuje przyjmowanie sporych ilości wody, oraz mocnej kawy, jaką pije się na śniadanie żeby od poranka motywować ciało do spalania. Według ekspertów dzięki diecie można stracić od 7 do 20 kilogramów, co w skali 13 dób daje ogromne efekty. Wszystkim, którzy chcieliby podjąć się tego wysiłku należy życzyć ogromu wytrwałości w spełnieniu marzeń i nie rezygnowania po zobaczeniu początkowych efektów. Kopenhaska jest bowiem mało przyjemna, ilości posiłków niewielkie, minimalnie doprawione i ponadto dieta mogłaby powodować uczucie niedojedzenia, zwłaszcza wieczorami, kiedy nie spożywa się nic. Dobrze do odchudzania dodać codzienną dawkę aktywności na świeżym powietrzu, żeby spotęgować efekt odchudzania. wszyscy, którzy wytrwają, będą mogli później pochwalić się sukcesami w postaci ładniejszej sylwetki i początkowego treningu woli odbytego z sukcesem. Dieta jest przez dietetyków uznawana jako jeden z systemów odżywiania pomagających w krótkim czasie schudnąć dużo wagi.

dieta-kopenhaskaTo dieta, która powoduje błyskawiczną poprawę przemiany materii, poprzez eliminacje cukrów, lipidów i zbóż. Prawdą jest, że trzeba ogromnie silnej motywacji żeby rozpocząć tę dietę – kobiety, jakie dotąd kochały zajadać dobrze doprawione dania w sporych porcjach i nie wyobrażają sobie, jak można wszelkich posiłków nie zagryźć pieczywem czy odrobiną kartofli, mogłyby mieć trudności ze spożywaniem małych ilości nieosolonych pokarmów bez dołożenia chleba albo kartofli.

Dieta Kopenhaska: najważniejsze informacje

Dieta Kopenhaska polega na sporym przyspieszeniu organizmu do redukcji tłuszczów poprzez eliminację produktów, które obciążają organizm i podawanie posiłków, jakie pomagają spalać tłuszcz. Przeprowadza się dietę jedynie przez 13 dni – dłuższe stosowanie mogłoby dążyć do wyniszczenia organizmu.

A co po tych 13 dobach? Wtedy można zmienić żywienie, wystartować nowy patent żywienia systematycznie dokładając kolejne produkty pokarmowe do menu, lecz wciąż ściśle spalać kalorie.